-| Music Player |-

Saturday, May 30, 2009

Top 5 Zombie-Horror Movies

Παιζοντας προχθες για πρωτη φορα το Left4Dead, ξυπνησε μεσα μου μια μανια για Zombie-Horror movies. Ευκαιρια λεω να δω τι εστι Dead Set, που τοχα κατεβασει, χαρισματικα, για το Freeleech. Εμεινα! Μεγαλη εκπληξη, που μεκανε να θελω κιαλλα Zombie!

Μετα απο Search για τις Top Zombie Movies, και αφου σχεδον ολοι μουχανε κατι ταινιες του 60 οπου για Zombie ειχανε κατι καρκινιαριδες με αλευρωμενη μουρη, να μια λιστα για να ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ!

1
. Dawn of the Dead (2004)
H απολυτη Zombie-Movie ever! Period.
2. 28 Weeks Later (2007)
Δεν εχω ξαναδει καλυτερη αρχη. Η ταινια τα σπαει! Χορταινεις Zombie!
3. Dead Set (2008)
Τωρα θα μου πεις, μπορει μια μινι σειρα 5 επεισοδιων να συγκριθει με τις Bad-Ass Ταινιες των Studios?
-Fuck Yeah Μπορει! Θα το εβαζα πρωτο αυτο το αριστουργημα αν δεν ξαναεβλεπα το 28 Weeks Later. Xορταινεις.. .. τα παντα vsk!
4. 28 Days Later (2002)
Ωραια αρχη τυπου (Where the fuck did everyone go?). Πιο πολυ μια Zombie-Themed περιπετεια. Δεν χορταινεις Zombie.
5. [Rec] (2007)
Δεν ειναι ακριβως με Zombie, πιο πολυ στο στυλακι του Infection. Παρολλαυτα, δεν εχω χεστει ετσι στο τελος καμιας ταινιας! Δεν με ενοχλησε καθολου που η γλωσσα ΔΕΝ ηταν αγγλικα, και το ολο point of view δεν ειναι καθολου κουραστικο!
κατι μου λεει οτι την εκτη θεση θα παρει το [REC] 2

No comments: