-| Music Player |-

Tuesday, May 13, 2008

Μαρτυς μου ο Θ... Ιαχωβάς?!

Προχθες πηρα ταξι για να κατεβω στο κεντρο μπας και προλαβω εστω και μια φορα να ειμαι στην ωρα μου *for the record εφτασα στην ωρα μου και με στησαν οι αλλοι*

Ξεκινοντας ο ταξιτζης πιανει κουβεντα ξεκινοντας απο την ηλικια μου
- .....και ποσο εισαι παλικαρι?
- 17
- α ενηλικας δηλαδη!
- ε σχεδον..

δεν προλαβαινω να τελειωσω *την προταση* και μου πλασαρει ενα φυλλαδιο-περιοδικο "Η σκοπιά"-νομιζω λεγοταν- προσπαθωντας παρραλληλα να με κανει να ενδιαφερθω για τους μαρτυρες του ιεχωβα

την κατσαμε, λεω απο μεσα μου καθως θυμομουν τη θρησκευτικου καθε φορα που αναφεροταν κατι για αυτους να φωναζει "μακρια!!" *και πολλα αλλα που βαριεμαι να γραψω-κατι εχω παθει γενικως αυτο το καιρο-*

μολις συνηδειτοποιει τις τελευταιες μου λεξεις *δν ειχε βαλει γλωσσα μεσα* με ρωταει
- δηλαδη τα εχεις κλεισει τα 17 ? *ποτε μου δεν καταλαβα αυτη τη μαλακια περι του "εχω κλεισει τα 17 απο το ειμαι 17*
-ειμαι 17, οχι 18 ακομα

χεστηκε ο τυπος και αρχησε να συμμαζευει τις μαλακιες του λεγοντας μου οτι θα επρεπε να υπογραψει κατι βλακειες ο κηδεμονας μου -στο "περιοδικο"- και κατι αλλα τετοια γραφειοκρατικα..


εδω ο κοσμος καιγεται * δεν ξερω γιατι[καλα ισως και να ξερω] αλλα το πρωτο πραμμα που μουρθε μετα απο αυτο ειναι το "καλοκαιρι ερχεται"* και αυτοι στον προσυλητισμο το μυαλο τους...

No comments: